חשיבות כיסוי לארגז חול

כיסוי ארגז חול בגני ילדים תורם רבות לשמירה על בריאות הילדים המשחקים בתוכו.

אחת הפעילויות האהובות על ילדים הוא משחק בארגז החול בגן, ילדים נוהגים לשבת בארגז שעות רבות ולהתחפר בחול, על פניו נראית פעילות זו תמימה ולא מסוכנת אך היא טומנת בחובה מספר סיכונים היכולים להזיק לילדים בטיפול לא תקין בחול.

  • נוכחות חרקים וזוחלים – החול הוא מקום אהוב על מיני חרקים וזוחלים שונים, פעמים רבות תוך כדי המשחק בחול יכולים הילדים להרים חרק או זוחל ולהתחיל ולשחק איתו, כיסוי לארגז החול יכול למנוע את כניסת הזוחלים ולשמור על החול נקי.
  • הגנה מפני רטיבות – ימי האביב והקיץ הם התקופה בה נעשה השימוש הרב ביותר בארגז החול, כיסוי החול יכול למנוע רטיבות של החול, רטיבות שבעקבותיה לא יעשה שימוש בארגז.
  • טוקסופלסמה וחתולים – ארגז החול מהווה מקום מושלם עבור כל חתול שעובר בסביבה לעשיית צרכים, החתולים בדרך כלל יעשו את צורכיהם בחול ואז יכסו זאת, אחד הטפילים הנמצאים בצואת היתול הוא הטוקסופלסמה ולכן צריך להיזהר מאוד ולדאוג שהחול יהיה נקי ללא צואה שמסתתרת בו, כיסוי ארגז החול ימנע מהחתולים להגיע אל החול וישמור אותו נקי למשעי.

שי טקס סוככים מתמחה בשיווק ומכירה של כיסויים לארגז חול, הכיסויים נעשים בדיוק לפי מידות הארגז והם עמידים בפני חדירת חרקים, זוחלים, חתולים וכנגד פגעי מזג האויר.

צרו קשר!